ראיון • רייטינג וחסידות: הכתב הכלכלי שהוא גם חסיד נלהב

דוד לזר 1 Comment on ראיון • רייטינג וחסידות: הכתב הכלכלי שהוא גם חסיד נלהב

הכתב הכלכלי של 'קול חי' צבי טסלר – הוא אחת ההוכחות שלא משנה אם אתה חרדי, חב"דניק או תושב הפריפריה, אם אתה טוב – אתה תגיע הכי רחוק שאפשר • בראיון מקיף הוא מספר על תחושת השליחות של העיתונאי שהוא גם חסיד

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הכתב הכלכלי של 'קול חי' צבי טסלר – הוא אחת ההוכחות שלא משנה אם אתה חרדי, חב"דניק או תושב הפריפריה, אם אתה טוב – אתה תגיע הכי רחוק שאפשר.

רק לאחרונה עלה שמו לכותרות לאחר שבנו אושר הפתיע בשידור חי בערוץ 20 – מקום עבודתו של אביו, לאחר שהתארח בפאנל ייחודי לכבוד הפורים, וגרף שבחים רבים על דבריו.

האתר החב"די COL ישב עם טסלר האב ושמע ממנו על החיבור בין חסידות לעיתונאות ובין ביאת המשיח לתקשורת ההמונים.

"לפני שהגעתי לתחום התקשורת ולערוץ 20, עסקתי בשדה החינוך. כשהציעו לי את הרעיון של העבודה בהקמת ערוץ 20, התייעצתי עם ה'עשה-לך-רב' שלי וקיבלתי אור ירוק. אחת הסיבות לכך, היא כדי להמשיך שם את השליחות. זו שאלה שמהדהדת גם היום, ובכל יום. האם אני עושה את השליחות שלי כדבעי, או לא?", אומר טסלר.

"תקשורת נותנת לך הזדמנות נהדרת, אבל אפשר בקלות לטבוע לתוך היום-יום. אף פעם אני לא מרוצה מעצמי, ודרך שיתופי פעולה עם אנשי תקשורת חב"דיים אחרים, אני מתמודד עם השאלה איך מנתבים טוב יותר לשליחות".

כאחד שמכיר את התחום: איזה תובנות יש לך לאנשי תקשורת חב"דיים?

"העבודה בתקשורת, ובפרט בטלוויזיה, מראה שכל עוד אנחנו טובים, יש מי שמוכן לקבל. אני מאוד מעריך שלוחים ששומרים על קשר טוב עם עיתונאים, ושולחים להם חומרים באיכות גבוהה.

"כשעובדים נכון, גם אלו שנתפסים כגופי תקשורת לא קרובים, פתוחים לשמוע דברים חדשים. הרי גם הם בסופו של יום צריכים למלא את העיתון או התכנית… המסר שלי: אל תצפה שיעבדו עבורך, תכין אתה את החומר שלך כמו שצריך".

טסלר מפרסם קרוב ל-10 שנים מסרונים עם נקודה משיחה של הרבי. לפני כשנה וחצי פנינו אליו לקבל גם מסרון שכזה. מאז, המסרון מתפרסם בקביעות כאן באתר 'קול חי'. "זה מראה שיש נכונות לשמוע, אם כתבת היטב, לרוב זה יתפרסם. אנשים צמאים, ובמיוחד לפנימיות התורה".

מהי עיתונאות בשבילך?

"עיתונאות הוא כלי חזק מצד אחד, אך גם הרסני מאידך, ומגיע בבת אחת להמוני אנשים. כשהתחלנו בערוץ 20 וקיבלנו לראשונה את נתוני הרייטינג, נפלו פניי. זה כל מה שהגענו, כ-15,000 צופים בלבד?', תהיתי אז. פנה אלי מישהו: 'תאר לעצמך', אמר לי, 'כמה מאמצים צריך לעשות כדי למלא, נניח את ה'ארנה', ברבבת אנשים. וכאן, בבת אחת המסר מגיע לעשרות אלפים…'. אסור להשאיר את השדה זה לא מנוצל".

מה ה'סקופ' שאתה חולם להשיג?

"הדבר עליו קיבלתי הכי הרבה תגובות (חוץ מעל ההופעה של הבן שלי אושר…), הוא על ג'ינגל שהכינו ברדיו קול-חי איך ישמע דיווח על ביאת משיח, ואני חתמתי את הג'ינגל. זה נתן תחושה של משהו ממשי שניתן לשדר אותו ויכול לקרות בכל רגע נתון".

"כששחררו את גלעד שליט מהשבי, שידרתי שידור חי מהשטח בישוב 'מצפה הילה'. אמרתי לעצמי: 'ככה נשדר את ביאת משיח'. הייתה אז תחושה מאוד מרגשת, וזה מה שעבר לי בראש באותו רגע", אמר טסלר לסיום.



1 תגובות

מיין תגובות